SNÖ!

Två dagar har nu gått sen vi bestämde oss för att börja hårdträningen. Tycker att det har gått helt okej! Men platsliggningen är fortfarande sisådär, jag vet inte hur viktigt det är att hon håller fokus på mig hela tiden. Eller räcker det att hon ligger stilla? Ska fråga min familjemedlem om det så jag vet hur mycket vi behöver träna på den biten. Inkallningen går super (ta i trä!), det är hon verkligen duktig på :)
Idag har det snöat som tusa här i Göteborg, och gissa vem som var lyckligast i världen? Nikki var så söt när vi gick i skogen, helt överlycklig verkligen! Hoppas det ligger kvar EN dag till, det vore lagom :)







Min lilla snutta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!